نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه جنگلداری نانجینگ

دانشگاه جنگلداری نانجینگ

دانشگاه جنگلداری نانجینگ (NFU) در شرق چین در سال 1952 تاسیس شد . این دانشگاه با 39 گروه در 14 دانشکده از منابع جنگلی و محیط زیست ، معماری منظر ، علم و صنعت چوب ، مهندسی شیمی ، الکترونیک و مهندسی مکانیک ، اقتصاد و مدیریت ، مهندسی عمران ، علوم انسانی و علوم اجتماعی ، علوم و فناوری اطلاعات ، آموزش مداوم ، فناوری کاربردی ، آموزش بین الملل ، دانشکده تحصیلات تکمیلی و تربیت بدنی است .

دانشگاه جنگلداری نانجینگ

 

دانشگاه جنگلداری نانجینگ دارای 47 رشته در دوره کارشناسی، 40 رشته کارشناسی ارشد و 28 برنامه دکترا می باشد . و در حال حاضر دارای 3 مرکز مهم برای پژوهشگران فوق دکترا. با 4 رشته کلیدی اکولوژی ، ژنتیک اصلاح نژاد جنگل و درخت ، علوم و تکنولوژی چوب، مهندسی شیمی و پردازش از محصولات جنگل است.

NFU دارای امکانات کامل و اساسی با برخورداری از سیستم مدیریت پیشرفته. به 25،000 سیستم پیشرفته و تجهیزات مانند کامپیوتر مرکز ی ، میکروسکوپ الکترونی ، مرکز تجزیه و تحلیل فیزیکی و شیمیایی ، شبکه و اینترنت برای آموزش و پژوهش همراه با کتابخانه ای که دارای مجموعه 700.000 جلد کتاب و 2000 نشریه در هر دو زبان چینی و خارجی است.

دانشگاه جنگلداری نانجینگ با بیش از 19 مرکز تحقیقاتی با بیش از 50 دانشگاه و سازمان های پژوهشی در بیش از 20 کشور روابط همکاری دارد . از سال 1962 ، دانشجویان خارجی از ویتنام ، فرانسه ، دانمارک ، ژاپن ، آلمان ، سوئد ، اتریش ، بنگلادش ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، سنگاپور ، شیلی در این دنشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رشته های دانشگاه جنگلداری نانجینگ

دانشگاه جنگلداری نانجینگ

برنامه های تحصیلی دانشگاه جنگلداری نانجینگ

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

خروج از نسخه موبایل