نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه جینان

دانشکده های دانشگاه چابکسری

دانشگاه جینان

تاریخچه دانشگاه جینان چین:

دانشگاه جینان دارای 27 کالج است که شامل 59 بخش و 89 رشته اصلی در مقطع کارشناسی است. از میان 55 دپارتمان، 43 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 19 دپارتمان دکتری ارائه می دهند. برنامه های اعطای مدرک 15 ایستگاه تحقیقاتی فوق دکترا، 182 موسسه تحقیقاتی و 77 آزمایشگاه در دانشگاه جینان وجود دارد.دانشگاه جینان در مبادلات آکادمیک فعال بوده است و با بیش از 180 دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی در آسیا، آمریکا، اروپا و اقیانوسیه همکاری دانشگاهی یا ارتباط تبادل علمی برقرار کرده است. این موسسه با دانشگاه سیتی، مالزی، برای تشکیل یک اتاق فکر بین المللی در زمینه همکاری چین و مالزی تحت ابتکار یک کمربند و یک راه، همکاری کرد.اکنون این دانشگاه دارای 57 انجمن فارغ التحصیلان منطقه ای در سراسر جهان است.

پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه جینان چین:

دانشگاه جینان با بیش از 11000 دانشجو از 100 کشور  در سراسر جهان،  نقش بسزایی در ایجاد یک فرهنگ دانشجویی ایفا میکند . فرقی ندارد که شما چه ملیتی دارید؛ دارای هر ملیتی که باشید در کوتاهترین زمان میتوانید تجربه داشتن دوستان و استادانی از اقصی نقاط دنیا را در مجموعه بین المللی بزرگ دانشگاه جینان تجربه نمائید.همه دوره‌ها بجز دوره زبان چینی، به زبان انگلیسی تدریس میشوند. اکنون پس ازسالها، این مجموعه تبدیل به یک مرکز آموزش عالی انگلیسی زبان بین‌المللی در سطح جهانی تبدیل شده است. همچنین این دانشگاه دارای اعضای حرفه ای و تخصصی در زمینه آموزش به متقاضیان در دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیز میباشد.این دانشگاه دارای 5 کمپ واقع در 3 شهر گوانگژو ، شنژن و ژوهای نیز میباشد که بهترین امکانات را از هر لحاظ را به دانشجویان ارائه مینماید.

رتبه و رنکینگ دانشگاه جینان:

دانشگاه جینان رتبه 63 را درکشور چین برخودار است و رتبه 714 جهانی را از ان خود کرده است.

دانشکده‌های دانشگاه جینان:

سایر دانشکده های دانشگاه جینان:

بورسیه دانشگاه جینان:

بورسیه تحصیلی مواردی چون تحصیلات تکمیلی، هزینه تحصیل، خوابگاه و هزینه های بیمه درمانی را پوشش می دهد و هزینه تحصیلی ماهانه ۲۰۰۰ دلار برای دانشجویان کارشناسی، ۲۵۰۰ دلار برای دانشجویان کارشناسی ارشد و ۳۰۰۰ دلار برای دانشجویان دکترا فراهم می کند. بورس تحصیلی معمولی هزینه های بیمه درمانی و درمانی را نیز پوشش می دهد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در دانشگاه جینان:

هزینه تحصیل در دانشگاه جینان:

 هزینه تحصیلی ماهانه 2000 دلار برای دانشجویان کارشناسی، 2500 دلار برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 3000 دلار برای دانشجویان دکترا فراهم می کند.

موسسه بنیاد جهانی پژوها شما را در رسیدن به هدفتان یاری مینماید.

https://english.jnu.edu.cn/

خروج از نسخه موبایل