نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

کار دانشجویی در روسیه

ویزای کار روسیه

کار دانشجویی در روسیه آسان نیست اما نشدنی است.   به عنوان پیشنهاد سال اولی که در روسیه هستید اگر به زبان روسی مسلط نیستید، و یا اگر فکر می‌کنید کار کردن ممکنه  به درس خواندن شما لطمه بزند، دور کار کردن را خط بکشید.   

قانون شماره 1 کار دانشجویی

برای کار دانشجویی مجوز نیاز است،مجوزها فقط برای دانشجویان دوره تمام وقت در دانشگاه‌های دولتی صادر می‌شود.دانشجویان می‌توانند بر اساس حرفه مشخص شده در مجوز و شهر محل تحصیل خود کار کنند.

قانون شماره 2  کار دانشجویی :

قرارداد به مدت یکسال صادر می شود و باید برای مدت قرار داد کار مربوطه تمدید شود.اگر دانشجویان دوره خود را لغو کنند،مجوز لغو می‌شود.

♦ پس باید کار پاره وقت انتخاب کنید.

قانون شماره 3 :

مدارک مورد نیاز مجوز کار دانشجویی:

نحوه کار پیدا کردن:

سایت های کاریابی

شرایط کار دانشجویی در روسیه ممکن است با توجه به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت باشد، اما در اینجا به طور کلی به برخی از موارد مرتبط با کار دانشجویی در روسیه اشاره خواهم کرد:

محدودیت‌های کاری: دانشجویان بین‌المللی ممکن است محدودیت‌هایی در زمینه کار داشته باشند. بعضی از ویزاها و کارت‌های اقامت دانشجویی به شرطی صادر می‌شوند که دانشجویان مجاز به کار تمام وقت نیستند یا تنها می‌توانند تعداد محدودی ساعت کار در هفته داشته باشند.

زبان محاوره: در صورتی که دانشجو زبان روسیه را بلد نباشد، گرفتن کار پاره‌وقت ممکن است دشوار باشد، مگر اینکه بتواند یک کار پاره‌وقت که به انگلیسی انجام می‌شود، پیدا کند.

محل کار: شهرهای بزرگ مانند مسکو، سنت پترزبورگ و نووسیبیرسک، فرصت‌های شغلی بیشتری برای دانشجویان بین‌المللی دارند. در شهرهای کوچک‌تر، فرصت‌های کاری ممکن است محدودتر باشد.

نوع کار: دانشجویان معمولاً برای کار در رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، مغازه‌ها و بخش‌های مشابه از صنعت خدمات کمک می‌گیرند. همچنین، در برخی دانشگاه‌ها می‌توانند به عنوان کمک آموزشی یا تحقیقاتی به دانشکده‌ها یا اساتید کمک کنند.

دستمزد: دستمزد کارهای پاره‌وقت بسته به نوع کار و محل آن متفاوت است، اما معمولاً مبلغی نسبتاً کمتر از دستمزدهای تمام وقت پرداخت می‌شود.

پیدا کردن کار: دانشجویان می‌توانند به دانشگاه‌ها، بورس‌های کاری، ارائه‌دهندگان خدمات بین‌المللی و منابع آنلاین رجوع کنند تا فرصت‌های کاری را پیدا کنند.

در هر صورت، قبل از شروع کار، بهتر است دانشجویان بین‌المللی با مقررات و شرایط مربوط به کار دانشجویی در دانشگاه خود و همچنین با مقررات مهاجرتی کشور میزبان آشنا شوند. همچنین، مهارت‌ها و توانمندی‌های زبانی می‌تواند در پیدا کردن کار مناسب و موفقیت در محیط کاری تأثیرگذار باشد.دو سایت کار آمد برای کاریابی:

 

موسسه بنیاد جهانی پژوها شما را به بهترین تصمیمات برای تحصیل در روسیه راهنمایی میکنند.

راه های ارتباطی با ما:

88792553-4

88664005-6

واتساپ:09122423999

خروج از نسخه موبایل