نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه ایالتی باشکری

تحصیل در دانشگاه ایالتی باشکری روسیه

دانشگاه ایالتی باشکر قدیمی ترین دانشگاه جمهوری باشکورتوستن (فدراسیون روسیه) است. دانشگاه ایالت باشک که در سال 1909 تأسیس شد ، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که امروزه دانشگاه دارای 1۵ مؤسسه و دانشکده با تعداد دانشجویان بیش از 27000 نفر می باشد و بیش از 200 برنامه کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارایه میدهد.

دانشگاه ایالتی باشکری مرکز مطالعاتی است که دوره های تحصیلات تکمیلی را در 56 رشته علمی و دکتری در 8 رشته علمی فراهم می کند. 10 هیئت علمی دکترای و 3 شورای علمی است که مسئولیت دفاع و اعطای مدارک تحصیلی در 23 رشته دارد. دانشگاه ایالتی باشکری  دانشمندان ، محققان ، ریاضیدانان ، اقتصاددانان و شاعران روسیه را پرورش داده است .

این دانشگاه در رشته های  شیمی آلی ، ریاضیات کاربردی ، فنولوژی ، فناوری اطلاعات ، ژئوفیزیک و مهندسی نفت قوی است. بسیاری از ریاضیدانان و فیزیکدانان برجسته  در میان دانشجویان دانشکده ها در دانشگاه ایالتی باشکری بودند ، از جمله آکادمی نیکولای بوگولیوبف ، الکسی لئونتیف ، والنتین ناپالوف و استاد فیلسوف گابودی خلیفه . آخاتوف در اوفا (از 1941 تا 1943) آکادمی بوگولیوبوف روش معروف خود را ​​توسعه داد.

حوزه های تحقیقاتی دانشگاه باشکر روسیه
در این دانشگاه پژوهش ها در چهار حوزه علمی شامل علوم طبیعی، علوم فنی، علوم اجتماعی و علوم انسانی و ۱۸ شاخه علمی متمرکز شده است. در حال حاضر این دانشگاه، دارای ۱۵ دانشکده علمی در حوزه های اصلی علوم طبیعی و علوم انسانی است.

این دانشگاه شش دپارتمان اصلی دارد که در داخل دانشگاه تحت نظارت موسسات علمی مرکز علمی آکادمی علوم روسیه و آکادمی علوم جمهوری باشکورتستان و همچنین پارک صنعتی باش سو (BashSU Industrial Park) و مراکز سیستم های اطلاعات زمین، ژئوفیزیک، شیمی فنی، محیط زیست و مرکز ارزیابی حقوقی و فنی فعالیت می کنند.

دانشکده های دانشگاه باشکری

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

مطالب مفید :

پزشکی در روسیه

دندانپزشکی در روسیه

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

خروج از نسخه موبایل