نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه بین المللی شانگهای

دانشگاه بین المللی شانگهای

دانشگاه بین المللی شانگهای در ماه دسامبر سال 1949  تاسیس شد این دانشکده در شانگهای وابسته به دانشگاه انقلاب مردم شرق چین است و به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی چین در زبانهای خارجی شکل گرفت , یکی از دانشگاه های ممتاز و درجه یک چین میباشد همچنین این دانشگاه متقاضیان واجد شرایط را بصورت بورسیه پذیرا میباشد.

دانشگاه بین المللی شانگهای

دانشگاه بین المللی شانگهای شامل چندین دانشکده ازجمله دانشکده زبان که زبان های چینی – روسی – ژاپنی – فرانسوی – انگلیسی در آن تدریس می شود همچنین دارای دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده علوم انسانی نیز می باشد.

دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای یکی از برترین دانشگاه های دولتی در شانگهای ، سرزمین اصلی چین است. در رده بندی QS جهانی  2021 در رتبه # 801-1000 قرار دارد.

Bachelor Degree Programs

 کارشناسی دانشگاه بین المللی شانگهای

Master’s Degree Programs

کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی شانگهای

محوطه دانشگاه

SISU دارای دو پردیس ، پردیس Hongkou و پردیس Songjiang است که مساحت آن 74.7 هکتار است. این دو پردیس با ویژگی های خاص خود ارتباط تنگاتنگی دارند اما از هم متمایز هستند. مجموع کتابخانه های دانشگاه حدود 1 میلیون جلد فهرست شده (بیش از نیمی از آن به زبانهای خارجی است) و بیش از 1.1 میلیون سند الکترونیکی است. یک پایگاه داده قدرتمند دیداری و شنیداری دیجیتال حاوی منابع چندرسانه ای در مطالعات خارجی برای تأمین نیازهای آموزشی و پژوهشی ایجاد شده است. این دانشگاه همچنین مجموعه ای از پیشرفته ترین امکانات آموزشی شامل سیستم های تفسیر همزمان کلاس جهانی ، دستگاه های دریافت سیگنال ماهواره ای و آزمایشگاه های زبان را در خود جای داده است.

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

تحصیل در چین 

تحصیل در ترکیه

بورسیه ترکیه

بورسیه چین

پزشکی و دندانپزشکی چین

پزشکی و دندانپزشکی ترکیه

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

خروج از نسخه موبایل