نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه فناوری جنوب چین-South china university of technology

دانشگاه فناوری جنوب چین

دانشگاه فناوری جنوب چین-South china university of technology که به چینی华南理工大学 نامیده می شود در گوانگجو پایتخت استان گواندونگ واقع شده است.دانشگاه صنعتی جنوب چین (SCUT) با بیش از 100000 دانشجو ، یکی از بزرگترین دانشگاههای کشور است.

SCUT در سال 1952 در استان ساحلی گوانگدونگ تأسیس شد و نتیجه تجمیع تعدادی از دانشگاه های پلی تکنیک بود که در مجاورت آن وجود داشتند. اگرچه تمرکز اولیه آن مهندسی و فناوری بود ، اما در سال 1960 به یکی از موسسات آموزش عالی چین تبدیل شد. در سال 1981 شروع به ارائه مدرک کارشناسی ارشد و دکترا کرد و از سال 1988 به بعد با نام فعلی شناخته شد.

SCUT امروز یک دانشگاه چند رشته ای است که برنامه هایی در زمینه هنر ، علوم ، علوم اجتماعی و مدیریت بازرگانی ارائه می دهد.

این دانشگاه دریافت کننده عناوین و جوایز مختلفی از جمله عضویت در پروژه 985 است – ابتکار معتبر چین با هدف توسعه دانشگاه های اصلی خود به موسسات کلاس جهانی.

این دانشگاه که در نزدیکی مرزهای چین با هنگ کنگ و ماکائو واقع شده است ، مقصد محبوب دانشجویان بین المللی از 100 کشور جهان است که در گروه دانشجویی و توافق نامه های همکاری با بیش از 80 موسسه خارج از کشور نمایندگی دارند.

SCUT یکی از معدود دانشگاههای مورد تایید وزارت آموزش و پرورش چین است که دانشجویان بین المللی را در بورسیه دولتی چین می پذیرد.

دانشجویان بین المللی بین افرادی که برنامه زبان چینی را می گذرانند و کسانی که برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می کنند تقسیم شده اند.

در خارج از کلاس ، دانشجویان دانشگاه می توانند از تعداد زیادی کلوپ تفریحی موجود ، از جمله امکانات ورزشی و سینمای دانشگاه ، نهایت استفاده را ببرند.

دانشگاه فناوری جنوب چین

 قبلا این دانشگاه با نام موسسه جنوب چین شناخته شد و تاسیس ان در سال 1952 میباشد و یکی از 33 دانشگاه ممتاز چین به شمار می رود و از حمایت مستقیم وزارت اموزش و پرورش چین برخوردار است و دانشجویان واجد شرایط را بورسیه می کند.

Bachlare

کارشناسی دانشگاه فناوری جنوب چین

Master

کارشناسی ارشد

Doctor

دکترا دانشگاه فناوری جنوب چین

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

تحصیل در چین 

تحصیل در ترکیه

بورسیه ترکیه

بورسیه چین

پزشکی و دندانپزشکی چین

پزشکی و دندانپزشکی ترکیه

 

http://en.scut.edu.cn

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

خروج از نسخه موبایل