نماد سایت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

دانشگاه جیائوتونگ شانگهای به معنای دانشگاه مخابرات شانگهای (SJTU) ؛ یک دانشگاه دولتی پژوهشی واقع در شانگهای چین است. این دانشگاه در سال ۱۸۹۶  زیر نظر مستقیم وزارت آموزش و پرورش چین به فرمان امپراتور گوانگژو تأسیس شد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های چین شناخته می‌شود. عضو اتحادیهٔ سی نه و اتحاد دانشگاه‌های دلتای یانگ تسه است.

دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

این دانشگاه یکی از شناخته شده ترین دانشگاه‌های تحقیقاتی در آسیا و حتی در جهان است. در 100 سال گذشته ، تا کنون بیش از 100.000 نفر دانشجو در آن تحصیل نموده اند که آقای جیانگ Zemin یکی از معروف ترین آنها است. دانشگاه جیائوتونگ شانگهای واقع در زو جیا هوی ، مرکز تجاری شانگهای می باشد که کنسولگری های بسیاری از کشورهای خارجی به آن نزدیک است.

این دانشگاه که بیش از ۱۲۰ سال به تربیت نیروهای متخصص چینی و بین‌المللی پرداخته است امروزه یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین دانشگاه‌های چین میباشد  که بیش از یک قرن تحصیلات تکمیلی با استانداردهای بالا ارائه کرده است، برای تحصیل درزمینهٔ‌های علوم پایه و همچنین چینی ماندارین و تاریخ چین یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان است. نزدیک به ده درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه را دانشجویان خارجی تشکیل داده‌اند.

ایده اولیه رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جهان توسط جیائو تونگ شانگهای در سال ۱۹۹۸ پایه‌گذاری شده است. طرح این ایده در پاسخ به دغدغه رئیس‌جمهور وقت چین بود که تأکید داشت تعدادی از دانشگاه‌های چین بایستی در سطح بین‌المللی مطرح باشند و در شمار دانشگاه‌های برتر جهان محسوب شوند. نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان توسط نظام رتبه‌بندی دانشگاه شانگهای که به رتبه‌بندی علمی دانشگاه‌های جهان شهرت یافت، برای اولین بار در سال ۲۰۰۳، در سطح بین‌المللی منتشر گردید و از آن سال به بعد به‌طور سالانه  تجدید میشود.

چندین سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو نوری راه آهن ، خطوط اتوبوس ، و غیره به ان نزدیک می باشند.

 

شرایط پذیرش :

رشته های دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

رشته های برتر پیشنهادی در دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

رشته ها به زبان انگلیسی در دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

دانشکده های دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

Arts

رشته های کارشناسی دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

رشته های ارشد دانشگاه جیائوتونگ شانگهای

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

تحصیل در چین 

تحصیل در ترکیه

بورسیه ترکیه

بورسیه چین

پزشکی و دندانپزشکی چین

پزشکی و دندانپزشکی ترکیه

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

خروج از نسخه موبایل