در این مقاله در رابطه با انستیتو زبان روسی پوشکین مطالبی خلاصه را برایتان شرح می دهیم.

انستیتو زبان روسی پوشکین:

این انستیتو زبان  در روسیه تنها دانشگاه تخصصی زبان حرفه ای است که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های دستور زبان (صرف و نحو)، زبان شناسی ، پیشینه شناسی زبان و مطالعات فرهنگی روسیه سالانه  پذیرش های زیادی برای دانشجویان خارجی دارد.به همین جهت یکی از مقاصد تحصیل رد روسیه است.

آغاز به کار این انستتیو سال 1966 می باشد.با این هدف که دانشجویان خارجی و بین المللی را با زبان روسی آشنا و به صورتی به آنها آموزش دهد که بتوانند پس از فراگیری کامل نکات آموزشی و گذراندن امتحانات خود به عنوان یک مدرس زبان توانایی آموزش به سایرین را داشته باشند.

دوره های زبان روسی در تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته در دسترس است.زبان آموزان بعد از گذراندن این دوره ها تسلط خوبی بر زبان روسیپیدا می کنند، با فرهنگ و ادبیات روسی آشنا می شوند و با تکنیک های آموزش زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی آشنا میشوند. دانشجویان در سطوح بالاتر این امکان را دارند، از میان سخنرانی ها یا کارگاه های آموزشی در مورد زبان، ادبیات، فرهنگ و تمدن روسی یک گزینه را انتخاب کنند یا دوره ای مربوط به نامه نگاری را در زبان روسی تجاری (ارتباطات و مکاتبات) بگذرانند.همه زبان آموزان با مواد درسی ارائه شده در طول ترم آشنا می شوند و به تمام امکانات و منابع موسسه از جمله آزمایشگاه های زبان، کلاس های ویدئویی و کامپیوتری مجهز، کتابخانه، صوتی، تصویری و برنامه های کامپیوتری توسعه یافته در موسسه دسترسی کامل دارند. مدت دوره 1-10 ماه می باشد.

این برنامه می تواند متناسب با نیازهای زبان آموزان باشد. زبان آموزان می‌توانند دوره‌هایی از گروه‌های موضوعات زیر را انتخاب کنند:

بهبود زبان روسی
فرهنگ و ادبیات روسیه
روش‌شناسی و تکنیک‌های تدریس روسی

برای کسانی که مایل به گذراندن تعطیلات خود با مطالعه روسی هستند، دوره های تابستانی بین المللی زبان روسی که از ماه ژوئن تا آگوست برگزار می شود، پشتیبانی ویزا ارائه می شود. زبان آموزانی که اقامت تحصیلی دارند در سالن اقامت موسسه اسکان داده می شوند. انیستیتو پوشکین برنامه ی کامل از این دوره ارائه می دهد:

24 ساعت آکادمیک کلاس زبان در هفته
گشت و گذار در مکان ها و موزه های تاریخی مسکو (برای برخی برنامه های آموزشی).

انستیتو زبان روسی پوشکین دارای 3 دپارتمان مختلف نیز می‌باشد:

  1. ساختمان فلسفه
  2. دپارتمان آموزش زبان روسی (به عنوان یک زبان خارجی)
  3. مرکز آموزش مداوم

"

این دانشگاه شامل امکانات زیر میباشد :

  • کافه
  • 2 سالن ورزشی.
  • مطب دکتر.
  • رختشویی.
  • سالن ناهار خوری.
  • خوابگاه ( اتاق خوابگاه شامل اتاق های 2 تخته مجهز به سرویس بهداشتی است که در هر اتاق یک یخچال موجود می باشد)

گواهی پایان دوره در انستیتو زبان روسی پوشکین:

گواهی پایان دوره این انستیتو زبان  پس از اتمام دوره صادر می شود.

موسسه دولتی زبان روسی پوشکین با همکاری وزارت علوم و آموزش عالی و اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه امتحانات معتبر به زبان روسی را مطابق با استانداردهای شورای اروپا ارائه می دهد.

این آزمونها همچنین در مراکز امتحانی لهستان ، بلغارستان ، رومانی ، جمهوری چک ، ایتالیا ، سوئیس ، یونان ، فنلاند ، اسلواکی ، فرانسه ، اسپانیا ، استونی و سایر کشورها برگزار می شود.

در سال 2019 ، برنامه های آموزشی موسسه پوشکین تحت مجوز عمومی بین المللی قرار گرفت و تا 30 ژانویه 2025 توسط مرکز ملی اعتباربخشی عمومی مورد تأیید قرار گرفت و شامل اطلاعات پایگاه اروپایی نتایج تضمین کیفیت خارجی (DEQAR) شد.

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone