نکات ایمنی در روسیه

آزمون A2 زبان روسی

میخواهیم آزمون A2 زبان روسی و اهمیت این آزمون برای عزیزانی که قصد تحصیل در شاخه های پزشکی در کشور روسیه را دارند را توضیح دهیم.

پس مطلب زیر را از دست ندهید و با موسسه بنیاد جهانی همراه باشید 🙂

سطح A2 زبان روسی چیست؟

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A2 مرحله ی دوم بعد از شروع زبان روسی است (Pre-Intermediate/Базовый) که در کنار سطح A1 زبان روسی ، به سطح پایه، ابتدایی و مقدماتی برای آموزش زبان روسی معروف است.

چقدر طول می کشد تا به این سطح برسیم؟

طول دوره زبان روسی مقدماتی سطح A2 :

Pre-Intermediate/Базовый

دوره های آموزشی به صورت عادی، فشرده و یا فوق فشرده ارائه می شوند. دو روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز برای کلاس نیمه فشرده روسی) و آخر هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای پشت سر هم در یک روز در کلاس عادی) برگزار می گردد.

دوره عادی : جلسات به صورت یک روز در هفته (دو جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر روز با نیم ساعت استراحت بین کلاسی) برگزار می شود.

دوره فشرده: جلسات به صورت سه روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

دوره نیمه فشرده: جلسات به صورت دو روز در هفته (هر روز دو جلسه ۹۰ دقیقه ای و نیم ساعت استراحت بین دو جلسه) برگزار می شود.

طول دوره ترمیک تا سطح A2  حدود  6 ماه است و متقاضیان 74 جلسه یک ساعت و نیم همراه با استراحت را سپری می کنند تا به این سطح برسند. دانشجویان محترم طی ۱۲ ترم به سطح B2 و طی شانزده تا بیست ترم به سطح C2 می رسند.

البته لازم است دانش پژوهان عزیز پس از سطوح C2 ، C1 ، B2 ، B1 ،A2 از کلاس های بحث آزاد بهره برده و به تسلط کامل رسیده سپس آموزش در سطح بعدی را شروع نمایند.

                                           دوره پادفک روسی                                                     تحصیل در روسیه                                                                             بورسیه تحصیلی روسیه

انگیزه نامه تحصیلی

پیش نیاز دوره مقدماتی زبان روسی:

دوره زبان روسی مقدماتی سطح A1 پیش نیاز این دوره می باشد.

بعد از اتمام دوره زبان روسی مقدماتی چه توانایی هایی خواهید داشت ؟

شما بعد از رسیدن به این سطح از توانایی زبانی در زبان روسی می توانید موضوعات مهم در گفت وگو های روزمره را متوجه شوید. به علاوه آنچه که در رادیو یا تلفن می شنوید را تا حد متوسط متوجه شوید.

اطلاعاتی که در مقاله ها ی کوتاه روزنامه ها و مجلات و تبلیغات مربوط به زندگی روزمره و اطلاعاتی که در بورد اعلانات مکان های مختلف نوشته می شوند را بفهمید و داستان های کوتاه در سطح خود را بخوانید و خلاصه کنید.

بعد از اتمام دوره زبان روسی مقدماتی سطح A2 می توانید فرم های مورد نیاز در فروشگاه ها، بانک ها و یا ادارات را پر کنید.

خود را به طور کامل معرفی کنید و با دیگران در مورد زندگی شخصی و علایق خود گفت و گو کنید.

چرا این دوره برای دانشجویان متقاضی تحصیل در شاخه های پزشکی در روسیه اهمیت دارد؟

طبق آنچه از سوی وزارت بهداشت ایران در فروردین ماه سال 1400 اعلام شد، حاکی از آن بود که متقاضیان محترمی که قصد تحصیل در شاخه های پزشکی در کشوری غیر از ایران را دارند باید تا سطح 2 زبان کشور مقصد را بیاموزند و آزمون سطح 2 را در ایران قبل از شروع کورس اصلی خود در کشور دیگر با موفقیت بگذرانند.

به جز مورد بالا، اهمیت دیگری که این آزمون دارد معتبر شناخته شدن تحصیل متقاضی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در خارج از کشور است.

همانطور که در بخش های قبل از اهمیت و طول دوره ی سطح 2 زبان روسی گفتیم، پیداست که متقاضی باید یادگیری زبان روسی مخصوصا بخش مقدماتی را جدی بگیرد تا بتواند با موفقیت آزمون مذکور را پشت سر بگذارد.

آزمون زبان روسی
دوره زبان روسی مقدماتی

برگزار کنندگان آزمون دوره زبان روسی مقدماتی چه نهادهایی هستند؟

کانون زبان ایران و دانشگاه الزهرا تهران دو برگزار کننده رسمی این آزمون در ایران هستند که متقاضیان محترم می توانند در سایت رسمی این دو نهاد از زمان و چگونگی برگزاری این آزمون مطلع شوند و با موفقیت این چالش را پشت سر بگذارند تا در آینده نزدیک در کشور روسیه به تحصیل در شاخه های پزشکی بپردازند.

همچنین مطالب زیر می تواند به شما برای تحصیل در روسیه کمک کند:

تحصیل در روسیه

زبان روسی

دلیل یادگیری زبان روسی

موسسه بنیاد جهانی پژوها شما را برای تحصیلات عالیه در خارج از کشور یرای مینماید.

راه های ارتباطی با ما:

02188792553-4

02188664005-6

واتسپ:09122423999

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
settings_phone