1. خانه
  2. /
  3. تحصیل در چین
  4. /
  5. آشنایی با شهر ژنگژو برای تحصیل

آشنایی با شهر ژنگژو برای تحصیل

شهر ژنگژو سرمایه ای گرانبها در قلب استان هنان کشور چین واقع شده است و همینطور یکی از پرجمعیت ترین کلان شهرهای این کشور می‌باشد. این شهر به عنوان مرکز سیاسی،اقتصادی،فنی و آموزشی استان و همچنین مرکز اصلی حمل و نقل بزرگراه ، راه آهن و هواپیما در کشور چین نیز می‌باشد.

ژنگژو یک شهر ملی و متمدن میباشد و زادگاه فرمانروایه افسانه‌ای امپراطور زرد می‌باشد ، گهواره ای از تمدن بلند چین در این شهر نهفته است. شهر ژنگژو برای 5 بار در یک بازه 1000 ساله به پایتخت چین تبدیل شده بود. جمعیت این شهر حدود 10.120.000 نفر میباشد.

شرایط آب و هوایی ژنگژو

آب و هوای ژنگژو نیمه گرمسیری و ۴ فصل است. زمستان های سرد و خشک و تابستان های گرم و مرطوب دارد. پاییز و بهار دوره های کوتاه و اغلب بدون بارندگی هستند.محصولات کشاورزی ژنگژو شامل سیب، پائولونیا، تنباکو، پنبه و گندم است. همچنین در آن هندوانه، انار، سیر و خرمالو کشت می شود که در سایر شهرهای چین یافت نمی شود.

به علت فاصله کم با کشور روسیه مقدار بارندگیها در فصل زمستان نسبت به تابستان کمتر است با رسیدن بارانهای موسمی مقدار بارندگیها در تابستان بیشتر شده و سالانه به صورت میانگین 630 میلی لیتر (25لیتر) میزان بارندگی در شهره ژنگژو میباشد.

پایتخت سلسله شانگ شهر ژنگژو بوده و همچنان قسمتی از دیوار پایتخت که 3600 سال پیش ساخته شده همچنان در این شهر وجود دارد. از جاذبه‌های توریستی این شهر معبد شائولین است که در دنگ فنگ در فاصله  80کیلومتری جنوب غربی شهر ژنگژو واقع شده است . معبد شائولین و جنگل بت در سال 2010 در میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت رسیدند.

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone