دانستنی های شهر تیانجین که در شماله شرق کشور چین به عنوان یکی از شهرهای مهم بندری این کشور از نظر اقتصادی می‌باشد.
پس از ورود ملل غربی به این شهر در سال 1858 میلادی تغییرات زیادی در شهره تیانجین توسط اتباع خارجی به وجود آمد خانه های سبک اروپایی ، ساختمان های دولتی و همینطور حضور چندین کلیسا در خیابان بزرگ وودادو که گونه ای اروپایی ساخته شده و از 5 راهه اصلی تشکیل گردیده است.  زیادی آسمان خراش در قلب این شهر چهره کلی آن را به یک شهره فوق مدرن مبدل کرده است. برج بلند 415 متری رادیو و تلویزیون چهره ای وصف ناپذیر به این شهر القاء نموده .

مراکز تفریحی و دیدنی شهر تیانجین

مکانی که در حال حاضر شهره تیانجین نامیده می‌شود قبلها توسط رسوبات رودخانه زرد و دروازه ورود به آبهای آزاد بوده که در دوره سلسله سویی به یک مرکز تجاری بزرگ تبدیل شد.
جمعیت آن در سال ۲۰۱۰ میلادی برابر ۱۱٬۰۹۰٬۰۰۰ نفر بوده است ، جمعیت آن با حومه ۱۴٬۷۲۲٬۰۰۰ نفر است که پس از شانگهای و پکن سومین کلانشهر بزرگ چین به حساب می‌آید .
تیانجین شهری ساحلی است و در خاور کشور چین قرار گرفته است.خیابان فرهنگ باستان تیانجین Tianjin Old Culture Street در منطقه ناتکا و غرب رودخانه های  Haihe تیانجین نزدیک کاخ باستانی تیانهو Tianhou  قرار دارد. خیابان گونگ هیی Gonghei در شمال و خیابان گونگ نان Gongnan در جنوب آن واقع شده است.

این خیابان که از زمان های گذشته به یادگار مانده هم اکنون یکی از مناطق پر رونق برای کسب و کار و تجارت به حساب می آید و روزانه مسافران زیادی را بخود جذب می کند.
این خیابان به طول تقریبی ۶۰۰ متر و عرض ۵ متر در حال حاضر یکی از مراکز دیدنی شهر تیانجین است که بازدید کنندگان سبک های معماری خاصی را در آن مشاهده خواهند کرد.

در این خیابان قدیمی علاوه بر مشاهده مناظر باستانی تحسین برانگیز ، می توان از نمونه های مختلفی از صنایع دستی و محلی و انواع تنقلات خوشمزه و محلی بازدید و خرید کرد.
صدها فروشگاه صنایع دستی باعرضه انواع سوغات و هدایای مختلف اعم از تابلوهای نقاشی ، هنرهای دستی ، مجسمه ها ، انواع سازه های چوبی و سنگی و برجسته و سنگ های قیمتی و عتیقه علاقه مندان را خوشحال بدرقه خواهند کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone