1. خانه
  2. /
  3. تحصیل در چین
  4. /
  5. کارشناسی جراحی دندانپزشکی در چین

کارشناسی جراحی دندانپزشکی در چین

ارتش سفالی

"<yoastmark

دانشجویان قبل از درخواست مدرک (لیسانس جراحی دندان) باید تمام دوره های اجباری و امتحان فارغ التحصیلی را بگذرانند. تکمیل برنامه درسی معمولاً در 5 سال انجام می شود.

لیسانس جراحی دندانپزشکی در چین یک مدرک کارشناسی ارشد برای یک دوره یا برنامه در زمینه دندانپزشکی است. لیسانس دندانپزشکی در چین به عنوان BDS یا Bchd یا Bdents  یا همان دندانپزشکی شناخته شده است، که به اختصار از لیسانس از جراحی دندان است. در برخی از کشورها، آن را به عنوان دکتر جراحی دندان (DDS) و یا دکتر دندان پزشکی DMD، DDS و DMD همان درجه به عنوان BDS نامیده اند.

لیسانس دندانپزشکی در چین یکی از پرطرفدارترین زمینه های علوم پزشکی است؛ BDS یک متخصص دندانپزشکی در چین بایستی بین 5-6 سال در دانشگاه های پزشکی چین تحصیل نماید و سال آخر آن کارآموزی در بیمارستان است. 

پس از انجام کارآموزی، دانشجویان پزشکی چین امتحان نهایی را پشت سر خواهد گذاشت و در صورتی که امتحان را با موفقیت پشت سر بگذارند ، گواهینامه دندانپزشکی چین را دریافت می کنند. برنامه آموزشی دندانپزشکی در چین در حال حاضر در میان برنامه جذب دانشجویان بین المللی است. این برنامه به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه های پزشکی چین تدریس می شود. آموزش پزشکی به شدت با افزایش درخواست دانشجویان بین المللی برای پیوستن به برنامه چینی BDS ارتباط دارد. امروز برنامه دندانپزشکی چین با استانداردهای بین المللی بررسی شده است. 

 از دلایل اصلی اجرای برنامه لیسانس دندانپزشکی در چین :

1.معلمان عالی کالیبراسیون در برنامه لیسانس دندانپزشکی چین

داشتن معلمان / استادان با تجربه، برنامه  دندانپزشکی در چین بهترین انتخاب برای دانشجویان بین المللی است. امروز مدارس پزشکی در چین به استخدام اساتید با توانایی بالا و شهرت خوبی در سراسر جهان سرمایه گذاری می کنند. این امر باعث می شود چین به مقصد مطلوب ترین دانشجویان بین المللی در زمینه های پزشکی تبدیل شود.

 

2. زیرساخت های خوب و آزمایشگاه ها با مواد استاندارد بالا 

تقریبا تمام دانشکده های پزشکی در چین دارای زیرساخت های آموزشی مدرن هستند، دوره های پزشکی در چین  آزمایشگاه های بسیار خوبی دارند که در آن دانش آموزان آنچه را که در کلاس درس می آموزند تمرین می کنند. همه کالج های پزشکی با برنامه دندانپزشکی در چین همه شرایط را از لحاظ مواد یادگیری آموزشی دارند.

 

3. هزینه کمتر تحصیل لیسانس دندانپزشکی در چین

در حال حاضر، هزینه تحصیلات پزشکی مقرون به صرفه در چین توسط والدین و دانش آموزان به عنوان یکی از عوامل انتخاب برنامه تحصیلی دندانپزشکی در چین گزارش شده است. دانشکده های پزشکی چین در مقایسه با دیگر دانشگاه های پزشکی جهان، در میان مدارس پزشکی با هزینه های پایین تحصیل و سایر هزینه های مرتبط قرار دارند؛ این باعث می شود تا والدین فرزندان خود را برای تحصیل در چین بفرستند، زیرا مطمئن هستند که هزینه تحصیلات پزشکی را از سایر مناطق تامین می کنند. در برنامه دندانپزشکی اینجا در چین هر درس کتاب خود را به زبان انگلیسی نوشته شده است

 

4. محیط زندگی خوب و یادگیری 

مدارس پزشکی در چین کتابخانه های دارای کتاب های پزشکی کافی را که به زبان انگلیسی نوشته شده اند را دارند. همچنین آزمایشگاه های کامپیوتری مورد استفاده در مطالعات روزمره و دسترسی به کتاب های الکترونیک اضافی دارند. در برنامه BDS دانش آموزان دوره های کامپیوتری دارند که در آنها از برنامه های کامپیوتری استفاده می کنند. همچنین خوابگاه دانشجویان بین المللی با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

تمام مزایایی که دانش آموزان بین المللی در دانشکده های پزشکی در چین از آن بهره مند می شوند برنامه انگلیسی  BDS را در میان گزینه های قابل قبول برای تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی قرار می دهد.

الزامات پذیرش برای لیسانس دندانپزشکی در چین:

متقاضی که حداقل یک فارغ التحصیل متوسطه با سلامت و بدون سابقه کیفری باشد (ب) متقاضیان باید مدرک دبیرستان (درجه 12) یا معادل آن را داشته باشند؛  (ج) آشنایی کافی به زبان انگلیسی برای تحصیل به زبان انگلیسی

 

 

جهت تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در روسیه  بر روی لینک کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone