دلایل خوبی برای یادگیری زبان روسی وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره میکینم.

سوالی که قبل از شروع دوره در ذهن شما وجود دارد احتمالا این خواهد بود:  چرا دوره زبان روسی؟

  • اول از همه دوره های زبان روسی به شما کمک می کند تا در صورت امکان شما بتوانید ارتباط برقرار کنید .
  • طراحان دوره ای متوجه می شوند که قبل از شروع به یادگیری کلمات واقعی نمی خواهید ماه ها را صرف آموزش قوانین گرامری کنید، بنابراین شروع به معرفی واژگان اولیه در کنار الفبای و قوانین اساسی می کنند.
  • علاوه بر این، دوره های یادگیری زبان روسی به شما کمک می کند پایه ای برای یادگیری اضافی ایجاد کنید.

برخی از زبان آموزان فقط می خواهند چند کلمه و عبارات را بدون یادگیری قوانین مهم یاد بگیرند.  با این حال، اگر می خواهید زبان روسی را یاد بگیرید و مهارتهای خود را در طول زمان رشد دهید، ضروری است که یک پایه قوی ایجاد کنید.دوره های یادگیری روسیه این کار را انجام می دهند، به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را با توجه به زمان بیشتری حفظ کنید.و میتواند یکی از مقاصد اصلی برای تحصیل در روسیه باشد.علاوه بر این، دوره های زبان روسی انعطاف پذیر و راحت هستند 🙂

چرا و چه دوره زبان روسی؟

1.RUSSIAN ACCELERATOR (شتاب دهنده روسی)

شتاب دهنده روسی آغاز دوره آنلاین روسی است. این برنامه مبتنی بر ویدیو با هدف آموزش زبان روسی به شما طی فقط 20 تا 30 دقیقه در روز است. از یادگیری متنی برای رویکرد طبیعی تر یادگیری استفاده می کند. به جای تمرکز بر مطالعه و حفظ، شاهد چگونگی استفاده از زبان واقعی مردم است. شتاب دهنده روسی نیز از شناخت الگو استفاده می کند. این تکرار به شما کمک می کند تا قوانین گرامر و واژگان را به حافظه خود وارد کنید.90 درس وجود دارد که هر کدام حدود 30 دقیقه طول می کشد. این دوره بیش از 750 کلمه ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد مکالمه های اولیه و / یا سفر به روسیه را انجام دهید.

2. TRANSPARENT LANGUAGE(زبان شفاف)

دوره آنلاین روسی برای کمک به پرورش آموزش زبان روسی، خود را از طریق تقریبا هر دستگاه فعال اینترنت ارائه می دهد.دوره زبان روسی شفاف به شما اجازه می دهد تا مسیر پیش تعیین شده برنامه را دنبال کنید یا برای انتخاب آنچه که می خواهید یاد بگیرید. این تلاش برای توسعه مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن برای یک آموزش جامع است. دوازده فعالیت مختلف به شما کمک می کند تا این مهارت ها را تمرین کنید.این برنامه قابلیت صحبت کردن است، بنابراین حتی فعالیت هایی برای اصلاح تلفظ شما وجود دارد. علاوه بر این، زبان شفاف، عمل تایپ را به شما کمک می کند تا زبان روسی را یاد بگیرید. این یک مهارت است که اغلب نادیده گرفته می شود. اگر احساس وابستگی به برنامه نداشته باشید، فایل های آن را نیز به صورت MP3  دانلود و می توانید در حال حرکت گوش دهید.

چرا و چه دوره زبان روسی؟

3.دوره یادگیری آنلاین زبان خارجی PIMSLEUR 

Pimsleur سه سطح از دوره های روسی، که در دیسک و یا از طریق دانلود در دسترس است را ارائه می دهد . این سطوح در ابتدای مطلق شروع می شود و به سطح بالا و متوسط ​​ادامه می دهد.برنامه Pimsleur  به شما کمک کند قوانین واژگان و دستور زبان را به حافظه بلند مدت خود وارد کنید. این برنامه بصری گرا و تعاملی است تا شما را درگیر کند. علاوه بر این، فایل های صوتی برای برنامه توسط روس های بومی از سن پترزبورگ و مسکو وجود دارد. این نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا تمرکز بیشتری را به شما بدهد، بلکه به شما کمک خواهد کرد که بین لهجه های منطقه ای متمایز شوید.

چرا و چه دوره زبان روسی؟

ROSSETA STONE.4

رزتا استون از طریق اشتراک آنلاین، دریافت ها و / یا سی دی موجود است. با توجه به مشتریان مهم که شامل ناسا و وزارت امور خارجه ایالات متحده هستند، قطعا دارای مدارک چشمگیر است. برنامه های Rosetta Stone برای شبیه سازی نوع تجربه شما مثلا میخواهید در خارج از کشور مطالعه کنید یا زبان روسی را یاد بگیرید، طراحی شده است. با پنج سطح درس در دسترس است. اشتراک آنلاین با اکثر دستگاه های سازگار است. با خواندن داستانهای جذاب، واژگان جدید را یاد خواهید گرفت. فعالیت های صوتی فعال نیز به شما کمک خواهد کرد که سخنرانی و تلفظ خود را تمرین کنید. شما حتی می توانید با یک معلم زنده زندگی کنید. از سوی دیگر گزینه های دانلود و سی دی، مزایای استفاده از آفلاین را در اختیار شما قرار می دهند. به علاوه، شما می توانید نرم افزار را برای همیشه نگه دارید. شما همچنین ویژگی تشخیص گفتار را یاد می گیرید.

چرا و چه دوره زبان روسی؟

LIVING LANGUAGE.5 (زبان زندگی)

دوره آنلاین زبان زندگی در دسترس است و 46 درس ارائه می دهد. این درس ها به شما مهارت های واژگان، دستور زبان، فرهنگ و مکالمه را از طریق بازی ها، پازل ها و تمرین ها آموزش خواهد داد. شما همچنین می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید تا ببینید که تا چه حد شما آمده اید. اگر مشکلی دارید، می توانید با یک هزینه اضافی با یک معلم ارتباط برقرار کنید.دوره های چند رسانه ای زبان زنده با یک یا چند کتاب (بسته به انتخاب شما)، چندین سی دی و دسترسی به آزمایشگاه آنلاین زبان زنده میباشد. این دوره ها درس های زیادی را با تمرینات، نمونه ها و گفت و گو ها برای کمک به بهبود دستور زبان و لغات خود ارائه می دهند. با این حال، شما همچنین می توانید از این مجموعه آفلاین استفاده کنید و برای همیشه آن را نگه دارید.

چرا و چه دوره زبان روسی؟

6.ROCKET LANGUAGE COURSES (دوره زبان موشک)

این دوره 104 درس ارائه می دهد که شامل فرهنگ، گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن است. این برنامه با استفاده از تشخیص صدا، شما می توانید تلفظ خود را تست کنید. این به شما امکان می دهد تا پیشرفت خود را برای نظارت بر یادگیری خود پیگیری کنید. سرانجام، برای ارائه مطالب آموزشی اضافی، فلش کارت ها و برنامه هایی وجود دارند که در دستگاه های شما همگام سازی می شوند.

چرا و چه دوره زبان روسی؟

THE NEW PENGUIN RUSSIAN COURSE.7(دوره آموزش جدید زبان روسی پنگوئن)

“دوره جدید پنگوئن روسی” یک کتاب است که اصول اولیه را برای کمک به شروع دانش آموزان فراهم می کند.

این دوره با الفبا شروع می شود. به این صورت که شما به همه واژگان ضروری و دستورالعمل های لازم برای برگزاری یک گفتگوی اولیه آموزش می بینید. تمرینات کمک می کند یادگیری خود را در طول راه تقویت کنید.

به علاوه، واژه نامه های روسی-انگلیسی و انگلیسی-روسی در پشت این کتاب به عنوان منبع مفید استفاده می شود. اگر از اصطلاحات مرتبط با دستور زبان استفاده می کنید، همچنین می توانید به واژه نامه گرامر مراجعه کنید.

موسسه بنیاد جهانی پژوها شما را در رسیدن به هدفتان برای تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری مینماید.

راه های ارتباطی با ما:

02188792553-4

02188664005-6

واتسپ:09122423999

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone