نظرات برخی از دانشجویان اعزامی را بخوانید …

موسسه بنیاد جهانی جزء اولین و قدیمی ترین موسساتی است که به صورت خصوصی در ایران این فعالیت را آغاز نموده و با توجه به اینکه در آن مقطع زمانی اطلاعات افراد برای تحصیل در خارج از کشور بسیار پایین بود این موسسه توانست با ایجاد وانگیزه و علاقمندی و ترویج فرهنگ دانشگاهی گامی بزرگ در جهت ارتقاء سطح تحصیلی و علمی بدون توجه به جنبه در آمد آن برداشته و تعداد زیادی دانشجو به خارج از کشور اعزام نماید و بسیاری درباره موسسه بنیاد جهانی از اولین موسسه اعزام یاد کرده اند .
این موسسه در سال 1348 به تحقیق در مورد انجمن دوستداران امریکایی خاور میانه ، انجمن ایران و بریتانیا ، انجمن ایران و امریکا و دفتر دانشجویان در تهران پرداخت  در سال 1349 مکاتبه با دانشگاه های واجد شرایط شروع شد . اولین دانشجو در سال 1349 به دانشگاه می سی سی پی امریکا اعزام شد .

اعزام دانشجو به خارج در ایران قدمتی دیرینه دارد . برای اولین بار در زمان صدارت امیر کبیر دولت برای آموزش علمی و تخصص های مورد نیاز در برخی رشته ها اقدام به اعزام دانشجو نمود و از آن زمان به بعد به دلیل عدم شرایط تحصیلی کافی در ایران راه کار هایی به وجود آمد که جوانان برای فراگیری علوم بتواند در کشور های دیگر به تحصیلات عالیه ادامه دهند .

مؤسسه بنیاد جهانی

با کادر مجرب مفتخر به ارائه نیم‌قرن خدمات اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر و مورد تأیید ایران، اعزام دانشجو و همراهی وی در تمامی فرایند از ابتدا تا انتها با مجوز رسمی از وزارت علوم همچنین دریافت برند رضایتمندی مشتری “ایزو 10004″که پشتوانه معنوی ما در ادامه این مسیر هست.

تمایل دانشجویان به ثبت نام در دانشگاه:

  • چین 40%
  • روسیه 30%
  • ترکیه 15%
  • نیوزلند 6%
  • استرالیا 9%

خدمات ما

خدمات پشتیبانی
انجام تمامی مراحل پروسه اپلای

ادامه مطلب

نحوه ارسال مقاله
نحوه ارسال مقاله برای مجلات بین المللی

ادامه مطلب

مشاوره تحصیل در خارج
اخذ ویزای تحصیلی برای انواع رشته ها
و مقاطع بالاتر
ادامه مطلب

مقاله ISI
چهار چوب مقاله و قواعد مقاله نویسی

ادامه مطلب

بورسیه
ثبت درخواست و پیگیری مراحل درخواست بورسیه

ادامه مطلب

آموزش ساخت سی وی
سی وی چیست و چگونه یک سی وی خوب بسیازیم

ادامه مطلب

برای بررسی بیشتر اطلاعات

به فرم ارزیابی در صفحه نخست مراجعه فرمایید.

همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما

تماس برقرار خواهند کرد.

فهرست
settings_phone