در این مقاله در رابطه با دندانپزشکی در روسیه مطالبی را برایتان شرح دهیم.

دندانپزشکی مدرن علمی پیشرفته است که روش های درمان و پیشگیری از بیماری های دندان و دهان را بهبود می بخشد. کارشناسی ارشد دندانپزشکی تخصصی است که به طور کلی آسیب ها و بیماری های دندان ، فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار دندان ، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه شما می توانید یکی از 60 برنامه کارشناسی دندانپزشکی در 54 دانشگاه ، 19 برنامه دکترای دندانپزشکی را در 19 دانشگاه انتخاب کنید.

دندانپزشکی در روسیه

دندانپزشکی در روسیه یکی از رشته های پرطرفدار در بین دانشجویان خارجی علی الخصوص ایرانی بوده است . سیستم آموزش عالی در کشور روسیه در تعیین کیفیت بالای آموزش و تحصیل ، بسیار نقش چشمگیری را ایفا می نماید .

یکی دیگر از منافع تحصیل در این کشور وجود زبانهای گوناگون با اساتید مجرب و مسلط آموزش در سطوح بالا با زبان های گوناگون می باشد .به صورتی که بیش از 500 نفر نماینده از 14 کشور جهان در سطوح مختلف آموزشی به تدریس می پردازند.

 

دندانپزشکی در روسیه

کشور روسیه دارای انستیتو و دانشگاه های تخصصی در زمینه دندانپزشکی بوده و در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه کننده بهترین متد و روش های تحقیقی بوده به صورتی که سالانه صدها دانشجوی بین المللی خواستار تحصیل در این کشور پهناور می باشند .همینطور از منافع  مدارک معتبر تحصیلی برخوردار شوند.

آزمون ورودی  رشته دندانپزشکی شامل دروس زیست ، شیمی و زبان (در تمامی دوره هایی که به زبان روسی ارائه شوند، آزمون زبان روسی اخذ می شود) است. 

دوره های دندانپزشکی به صورت 5 ساله بوده و اکثریت دانشگاه های این کشور هم دارای خوابگاه بوده  و از امنیت  بالایی برخوردار است و تعداد افرادی که در هر خوابگاه هستند از 2 الی 4 نفر می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام رشته دندانپزشکی در روسیه

  • گواهی دیپلم
  • ریزنمرات دیپلم
  • گواهی پیش دانشگاهی ( در صورت وجود )
  • ریز نمرات پیش دانشگاهی
  • پاسپورت دارای 18 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس پرسنلی
  • گواهی پزشکی
  • نکته : تمامی مدارک فوق به صورت ترجمه شده به زبان روسی نیز ، لازم است.

در زیر تعدادی از دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی مورد تایید در روسیه را معرفی می کنیم:

 

دندانپزشکی در دانشگاه سماشکو مسکو

دانشگاه ایالتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو پس از مرگ فیلسوف برجسته اوداکیموف (A.I.Evdakimov) به این نام شناخته می شود و دارای قدمتی 90 ساله بوده این مجموعه آموزشی یکی از بالا رتبه ترین دانشگاه ها در زمینه دندانپزشکی بوده و پیشروترین آنها در تحقیقات تخصصی نیز می باشد. دانشگاه سماشکو در دوره زبان روسی و سال های اول و دوم دانشگاه دارای خوابگاه نمی باشد ولی دانشجویان از ساله سوم دارای خوابگاه می باشند.

 

دندانپزشکی در دانشگاه پاولف سنت پترزبورگ

این دانشگاه یکی از مجهزترین دانشگاه های کشور روسیه از نظر تجهیزات  و خوابگاه می باشد و از متد خاص خود برای اجرای مراحل مختلف آموزشی بهره می برد و همینطور در رتبه بندی از جایگاه ویژه ،   نه تنها در کشور روسیه بلکه در سطح بین المللی برخوردار می باشد. دانشگاه پاولف ارائه کننده رشته های گوناگون پزشکی و دندانپزشکی از کارشناسی mbbs تا دکتری نیز می باشد.

دانشگاه لمونوسف

دانشگاه فدرال کازان

دانشگاه پیراگوا

دانشگاه رودن

دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو

دانشگاه دولتی پزشکی نووسیبیرسک

 

موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی شما را در راه رسیدن به تحصیلات عالیه در خارج از کشور یاری میکند

مطالب مفید :

تحصیل در روسیه

پزشکی در روسیه

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone