1. خانه
  2. /
  3. تحصیل در روسیه
  4. /
  5. چگونه در روسیه به یک دندانپزشک تبدیل شویم؟

چگونه در روسیه به یک دندانپزشک تبدیل شویم؟

می توانید در یکی از دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت ایران مانند دانشگاه پاولف در سن پترزبورگ و یا دانشگاه سماشکو در مسکو در رشته دندانپزشکی تحصیل کنید.  با تحصیل در دانشگاه سچنوا یا هر دانشگاهی در مسکو به یک متخصص دندانپزشک تبدیل خواهید شد .اگرچه بعضا این دانشگاهها بسته به شرایط روز وزارت بهداشت ایران در لیست دانشگاههای مورد تایید این وزارتخانه قرار نمیگیرند.

مدت تحصیل 5 سال بوده که پس از اتمام دوره آموزش وارد دوره اینترنشیپ برای مدت یکسال  می شوید. و آن دسته از دانشجویانی که قصد تحصیل در حوزه تخصص را دارند ، در نهایت   2 سال برای دوره رزیدنتی باید پشت سر بگذارند. برای اخذ مدرک دندانپزشکی باید در یک دانشگاه پزشکی تحصیل کرده و مدرک دندانپزشکی را در یکی از زیر شاخه های مربوطه دریافت نمایید:

  1. دندانپزشکی کودکان
  2. دندانپزشکی درمانی
  3. جراحی دندانپزشکی
  4. دندانپزشکی زیبایی
  5. ارتودنسی

 این حرفه دارای پتانسیل های زیادی بوده و موقعیت های شغلی مناسبی را در بردارد و هچنین دارای درآمد مناسبی می باشد. سطح آمادگی برای به یک فرآیند دشوار و کارآمد باید بالا بوده و انگیزه در تحصیل می تواند تعیین کننده باشد.

اگر به دنبال یک دلیل برای خاص بودن هستین این مسیر متعلق به شماست. اگر حرفه ای که می خواهید در آن شرکت نمایید حرفه ای با پرستیژ است بنابراین شما برای ورود به آن رقابت دشواری خواهید داشت. پس از اولین سال تحصیلی ، علوم تخصصی پزشکی آموزش داده می‌شود همچنین در مراکز درمانی به عنوان یک نیروی تازه یا دستیار شروع به کارآموزی می‌نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

برچسب ها : , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

فهرست
settings_phone